Жалби и Оплаквания


Жалби и Оплаквания

Пътуващият може да отправя съобщения, искания или оплаквания, свързани с провеждането на туристическото събитие, директно към TRENDWAY Travel.

Съобщение, искане или жалба, изпратени до TRENDWAY Travel в даден ден, се считат за изпратени до Туроператора в този ден.

Жалбите могат да се подават само в писмена форма по следните начини:

- По електронна поща на адрес: info@trendwaytravel.bg  и/или на мейла на обслужващият го служител; 

 - Чрез препоръчано писмо, изпратено директно на адреса на седалището на Trendway Travel, а именно:
 гр.София; Студентски Комплекс, ул. „Акад. Стефан Младенов“ 80

Жалбата трябва да включва данни на Пътуващия, позволяващи неговата идентификация, по-специално: име, фамилия, адрес  или адрес на електронна поща, както и номер на резервацията на Туристическото събитие и/или друга Туристическа услуга.

От съдържанието на жалбата трябва да става ясно какъв е предметът и обхватът на жалбата и причините за позицията на Пътуващия, който подава жалбата.